İş Reklamları

Firma İş Etkinlikleri

Yeni Bir Reklam Dönemi Başlıyor

Reklam ve Pazarlama Nasıl Yapılır?

Günümüz koşullarında reklam ve pazar kavramından daha sık bahsetmek isteriz. Artan rekabet nedeniyle, birçok şirket gelişmede çok geride kalıyor ve uyum sağlamakta büyük zorluk çekiyor. Bu konuda birçok firmayı dinliyoruz ve sorunu daha hızlı çözüyoruz. Ayrıca pazarlama ve tanıtım faaliyetlerinin nasıl yapılacağı hakkında bilgi vermek ve zamandan tasarruf etmenize yardımcı olmak istiyoruz.

İş Dünyası Kabuğu Çok Hızlı Değiştiriyor

Bugün gelinen noktada birçok şirket geleneksel olarak pazar faaliyetleri yürütürken diğer yandan B2B pazarlamada sosyal medyanın gücünü keşfetmiştir. Bazı markaların kendi özgün içeriklerinden oluşan bir blogu varken bazılarının bir Youtube sayfası vardır. Facebook, Twitter, Linkedin gibi yerler de özel içerikler yayınlıyor. Ürettiği birçok videoyu Youtube kanalında paylaşıyor. Çünkü çehresini değiştiren iş dünyasında hedefe doğru araçla ulaşmak mümkün.

İster rulman üreticisi olun, ister otomotiv yedek parça üreticisi olun. İyi tanımlanmış bir strateji ile hedefe ulaşmak çok daha kolaydır. Belirli bir hedef kitlenin ilgisini çeken bir konu etrafında bilgi değeri olan tutarlı ve sürekli içerik yayınlamak önemlidir. Bu hedef kitleden elde edilen geliri artıran müşteri kazanımı, içerik pazarlaması ile giderek daha fazla gündeme gelmektedir. Pazar kavramı olmadan potansiyel müşteri yoktur. İyi bir satış tekniği olmadan satışı başarılı bir şekilde kapatmak mümkün değildir. Peki, reklamın önemi nedir?

Tanıtımın Önemi Nedir?

Her markanın büyümesi veya kârını artırması için satış kanalı dışında potansiyel müşterilere ulaşması gerekiyor. Marka ve ürün güvenini göstermenin en önemli yollarından biri reklam ve tanıtım ile öne çıkmak olmalıdır. Genel olarak reklam ve tanıtım faaliyeti; Basılı materyalleri veya TV, basın, İnternet, broşürler ve kataloglar gibi çeşitli medyaları içerir. Hedef kitleye kendini tanıtan, pazarlayan ve yeni bir pazar yaratan bir firmadır. Ülkemizdeki ve Anadolu'daki zorlu ekonomik koşullar nedeniyle KOBİ'ler reklam ve tanıtım faaliyetlerini lüks bir harcama olarak görmektedir. Ancak reklam ve promosyon, bir şirketin satışlarına katkıda bulunmada önemli bir rol oynamaktadır.